Norion Bank årsredovisning
Norion Bank årsredovisning Idag publicerade Norion Bank sin årsredovisning. Det var lite extra roligt med nytt namn och ny grafisk profil. Läs mer här: https://www.norionbank.se
Norion Bank årsredovisning Idag publicerade Norion Bank sin årsredovisning. Det var lite extra roligt med nytt namn och ny grafisk profil. Läs mer här: https://www.norionbank.se
Haki Safety – Varumärkesbyggande på börsen in action Midway Holding, noterade sedan 1998, tog hjälp av Oxenstierna Kommunikation för att synliggöra den resa man gjort från konglomerat till renodlad industrikoncern. Arbetet startade med en nulägesanalys och workshop för att mejsla ut budskap och definiera önskad position på kapitalmarknaden. Lösningen blev att byta namn till Haki…
Catena Media årsredovisning Idag publicerade Catena Media sin årsredovisning. Se mer här: https://www.catenamedia.com
Epiroc årsredovisning Epiroc släppte sin årsredovisning den 7 mars. En av de större vi gjort, 176 sidor. Se mer här: https://www.epirocgroup.com/se
Historiens första FinansGolfen Vinter Tisdag 5 december avgjordes historiens första FinansGolfen Vinter på Alba Golf i Sturegallerian. Väldigt kul att så många ville vara med och delta från alla delar av finansmarknaden. Vinnande laget i årets FinansGolfen bestod av Rikard Engberg från Carnegie Investment Bank, Fredrik Ohlsson från FCG och Johan Renström från Cision Sverige.…
Frukostevent om hållbarhet Igår var det dags för Oxenstierna Kommunikations frukostevent! Det blev en väldigt lyckad och intressant frukost kring hållbarhet och nya krav på rapporteringar som CSRD. Det här vill vi göra om snart igen, för det finns mycket att lära sig och prata vidare om, det var tydligt. Många frågor och stort engagemang…
E-handeln i Skandinavien 2022 Channable, som utvecklat e-handelsverktyget med samma namn har tillsammans med Oxenstierna genomfört en undersökning av e-handelsvanorna i Sverige, Norge och Danmark. Totalt har 500 personer i åldern 18-69 år i varje land besvarat ett batteri med frågor om sina e-handelsvanor. Undersökningen gjordes med Google Survey och de viktigaste resultaten var En…
Så kommer e-handeln att förändras Channables verktyg är spindeln i nät vid modern annonsering. Verktyget väljer plattformar, anpassar annonsmaterialet till alla de olika standarderna och ser till att rätt språk och rätt produkt hamnar på rätt ställe. Sedan rapporterar de tillbaka om intresset i realtid så att annonsören kan ändra på och optimera mixen. Hur…
Media är underhållning som publicerar det onormala, inte det normala I mitt arbete stöter jag ofta på folk som ondgör sig över medias oförmåga att skildra världen som den verkligen är. Man hetsar upp sig på att något är oschysst vinklat eller för negativt. Ibland är det också väldigt oschysst vinklat. Ibland finns en dold…
PR i Norden Våra franska kollegor på byrån @Yucatan i Paris har på sin blogg publicerat Björns korta text om hur mediebilden ser ut och hur PR i Norden fungerar. Har du några synpunkter? Well for starters we are four different countries, actually even five. Sweden, Denmark, Finland, Norway and Iceland. But we tend to…
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.